Etusivu

Wilma  |  Office365  |  Moodle

Old Port Academy

Superkesä tarvitsee tekijöitä. Tällä kurssilla pikakoulutetaan asiakaspalvelijoita paikallisten yritysten tarpeisiin. Opiskelija osallistuu asiakaspalvelukoulutukseen niin lähiopetuksessa, digitaalisissa ympäristöissä kuin yrityksissä.ä> Koulutuksen myötä mahdollisuudet työllistyä alueen kasvavan palveluliiketoiminnan palvelukseen paranevat. Koulutus antaa myös mahdollisuuden hakeutua liiketalouden ammatillisiin opintoihin. Suoritettuja opintoja sekä saavutettua osaamista voidaan hyödyntää tulevissa opinnoissa. Koulutus antaa myös valmiudet pop-up -yrittäjyyteen.

Kenelle
Koulutus on erityisesti tarkoitettu työnhakijoille, jotka ovat kiinnostuneita kansainvälisestä asiakaspalvelusta. Koulutus toteutetaan kahdella kielellä, suomeksi ja englanniksi, joten koulutukseen valittavilla on oltava riittävä kielitaito vähintään toisessa em. kielistä. Osa opinnoista järjestetään digitaalisessa oppimisympäristössä, minkä vuoksi opiskelijalla tulisi olla käytössään tietokone tai älylaite.
Koulutukseen hakeutujan tulee selvittää paikallisesta TE-toimistosta mahdolliset työttömyysetuuteen kohdistuvat vaikutukset. Saat tähän apua Ekamin opintotoimistoista!
 
Milloin

1.6. - 8.9. (huomaa aiemmista tiedoista muuttunut aika!)

Koulutus sisältää kuusi seitsemän tunnin lähiopetuskertaa. Sen lisäksi työssäoppimista on 49 päivää ja virtuaaliopintoja on 16 päivää.
 
Sisältö:
Koulutus on sisällöltään kohdennettu alueen palveluliiketoiminnan yritysten tarpeisiin sisältäen kuusi lähiopetuspäivää, etäopintoja digitaalisessa oppimisympäristössä sekä työssäoppimisjaksoja henkilökohtaisen opiskelusuunnitelman mukaisesti.
  • Asiakaspalvelu
  • Asiakaspalveluprosessi
  • Laadukas asiakaspalvelu
  • Asiakastyytyväisyys
  • Myyntiprosessi ja ostamiseen vaikuttavat tekijät
  • Erilaiset asiakkaat, erilaiset haasteet
  • Kulttuurierot ja kulttuurienvälinen viestintä
  • Kestäväkehitys
  • Yrittäjyys
  • Lisäksi kieliopintoja tarvittaessa
Ilmoittautuminen:
 
Lisätietoja:
Katja Andrejev 
puh. 040 549 8364
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Same in English:
 
Aim of the course
Each student will have personal study plan to customer service studies according to which he/she will improve possibilities to employ in the growing service industry of the area. Aim is to link companies and job seekers. The education helps to seek in vocational business studies and the skills gained can be beneficed in future studies. Course will give preparedness to pop-up entrepreneurship.
 
Who?
This course is aimed especially to job seekers who are interested in International Customer Service. Education is bilingual Finnish/English, so the course attendants must have sufficient skills in either of the languages. Part of the studies are virtual in digital environment, so the attendant must have computer or smart device in use.
 
Student has to find out before starting the course the possible effects on payments from local TE-office.
 
When?
You can choose between these three groups:
Group 1: 28.3. – 19.7.2017 Koteko campus,Kymenlaaksonkatu 29, 48100 Kotka
Group 2: 24.4.- 3.8.2017 Hamina campus, Kadettikoulunkatu 18 49400 Hamina
Group 3: 2.5.-18.8.2017 Koteko campus, Kymenlaaksonkatu 29, 48100 Kotka
 
Contact lessons 6 days (7h each)/group, and individual/virtual studies and studying in workplaces 518h.
 
Contents:
Course is tailored to the needs of the local service industry.
  • Customer service
  • Customer service process
  • Customer satisfaction
  • Sales process
  • Different types of customers, different types of challenges
  • Cultural differences and intercultural-communication
  • Sustainable development
  • Entrepreneurship
  • Additional language studies if needed
 
More information:
Katja Andrejev 
puh. 040 549 8364
katja.andrejev@ekami.fi