Etusivu

Wilma  |  Office365  |  Moodle

 

Paikalliset yritykset tarvitsevat tekijöitä - kouluttaudu nyt asiakaspalvelijaksi

Old Port Academy -kurssilla koulutetaan asiakaspalvelijoita paikallisten yritysten tarpeisiin. Opiskelija osallistuu asiakaspalvelukoulutukseen niin lähiopetuksessa, digitaalisissa ympäristöissä kuin yrityksissä. Koulutuksen myötä mahdollisuudet työllistyä alueen kasvavan palveluliiketoiminnan palvelukseen paranevat. Koulutus antaa myös mahdollisuuden hakeutua liiketalouden ammatillisiin opintoihin. Suoritettuja opintoja sekä saavutettua osaamista voidaan hyödyntää tulevissa opinnoissa. Koulutus antaa myös valmiudet pop-up -yrittäjyyteen.

Kenelle

Koulutus on erityisesti tarkoitettu työnhakijoille, jotka ovat kiinnostuneita kansainvälisestä asiakaspalvelusta. Koulutus toteutetaan kahdella kielellä, suomeksi ja englanniksi, joten koulutukseen valittavilla on oltava riittävä kielitaito vähintään toisessa em. kielistä. Osa opinnoista järjestetään digitaalisessa oppimisympäristössä, minkä vuoksi opiskelijalla tulisi olla käytössään tietokone tai älylaite. Koulutukseen hakeutujan tulee selvittää paikallisesta TE-toimistosta mahdolliset työttömyysetuuteen kohdistuvat vaikutukset. Saat tähän apua Ekamin opintotoimistoista!

Milloin

Koulutus alkaa 6.9. Vapaille paikoille pääsee vielä aloituspäivän jälkeenkin!

Koulutus sisältää kuusi seitsemän tunnin lähiopetuskertaa. Sen lisäksi työssäoppimista on 49 päivää ja virtuaaliopintoja on 16 päivää. Koulutuksen kokonaiskesto on 3 kk.

Koulutuksen sisältö

Koulutus on kohdennettu alueen palveluliiketoiminnan yritysten tarpeisiin sisältäen kuusi lähiopetuspäivää, etäopintoja digitaalisessa oppimisympäristössä sekä työssäoppimisjaksoja henkilökohtaisen opiskelusuunnitelman mukaisesti.

  • Asiakaspalvelu
  • Asiakaspalveluprosessi
  • Laadukas asiakaspalvelu
  • Asiakastyytyväisyys
  • Myyntiprosessi ja ostamiseen vaikuttavat tekijät
  • Erilaiset asiakkaat, erilaiset haasteet
  • Kulttuurierot ja kulttuurien välinen viestintä
  • Kestäväkehitys
  • Yrittäjyys
  • Lisäksi kieliopintoja tarvittaessa

Hakeminen

  • Hae >> tästä.
  • Vapaille paikoille voi hakea myös aloituspäivämäärän jälkeen.

Lisätietoja

Katja Andrejev
puh.+ 358 40 549 8364
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Same in English

Each student will have personal study plan to customer service studies according to which he/she will improve possibilities to employ in the growing service industry of the area. Aim is to link companies and job seekers. The education helps to seek in vocational business studies and the skills gained can be beneficed in future studies. Course will give preparedness to pop-up entrepreneurship.

Who

This course is aimed especially to job seekers who are interested in International Customer Service. Education is bilingual Finnish/English, so the course attendants must have sufficient skills in either of the languages. Part of the studies are virtual in digital environment, so the attendant must have computer or smart device in use.

Student has to find out before starting the course the possible effects on payments from local TE-office.

When

Course starts 6.9. Duration 3 months.

Contact lessons 6 days (7h each)/group, and individual/virtual studies and studying in workplaces 518h.

Course is tailored to the needs of the local service industry.

Contents of the course are

  • Customer service
  • Customer service process
  • Customer satisfaction
  • Sales process
  • Different types of customers, different types of challenges
  • Cultural differences and intercultural-communication
  • Sustainable development
  • Entrepreneurship
  • Additional language studies if needed

Enroll

More information

Katja Andrejev
puh. 040 549 8364
 
     

Kiinnostaako liiketalous?

Tutustu koulutuksiin täällä.